Novell. om Anna.

Jag vaknade på morgonen och klädde på mig och gick ner till köket.

jag undrade vart mamma va, jag såg en lapp på kylen: Hej gmn! Jag ska till Sverige och jag ska vara borta i 1vecka så ta hand om dig och gör inget dumt nu! Puss och Kram din mom.

Anna bodde i New York så de var ganska långt att åka till sverige.

Anna gick till skolan och utanför skolan stod hennes BFF Elin som stod och vänta på Anna.

-Hej Elin!<3
-hej Anna<3

Dom två tjejerna gick till klassrummet och satte sig på sina bänkar breve varandra.

Dom tog upp sina matteböcker och började räkna.

Fröken fråga frågor oxå så de skulle vara lite lättare...

RRRRIIIIIINNNNNGGGG!!!!!!!!

Nu är de rast.

Vid Anna's skåp stod en kille och väntade på Anna...Vem är de tänkte Anna nu.

-Hej?
-Hej...får jag changs på dig?...
-Ehm...ok!?
-Bra ses på rasten...!
-Ok!?

Elin: Dendär killen går i 9:an och du går ju bara i 7:an..
Anna: Vet, men han är ju söt!
Elin: Ah, de är han ju!
Anna: Ska plugga till No nu?
Elin: okej de låter bra!
Anna: KOm da!

Tjejerna pluggar och märker inte att divorna Jonna och Ester står framför dom och kollar.

Jonna: Hei töntar!
Anna:...Va!?
Elin: sa du töntar till oss!?
Jonna: Ja...såklart!?
Ester: Ni är ju töntar!
Elin: Neeeeej!!!!
Ester: Är ni ju!
Fröken: Jonna och Ester gå till rektorn, jenasst!!!!
Jonna+Ester: Okej miss Bun...

Kolla nästa vecka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0